صفحات

احمق حسن مدرس


قوانین اسلام


امان از دست تو مسلمان نفهم


نهج البلاغه

برای آنانیکه خواهند گفت این گفته از نهج البلاغه نیست. این یک سایت رسمی جمهوری اسلامی است. برای صحت نوشته در تصویر » همه چیز زن بد است و بدتر چیزی که در اوست این است که مرد را چاره ای نیست از بودن او « به این لینک مراجعه کنید. 
 

مرد که مرد به شما چه ربطی داره آخه


اینا مسلمون هستن که به حج میرن

پشت عبا و ردای دین نمیتوانید پنهان شوید. خدای شما دروغگویان، خدای خاص خودتان است، خدای مهربان و عادلی نیست، نگاه کن که اگر خدای شما بخشنده و مهربان بود او را با پشت خمیده به حال خود رهایش نمی کردید. پول مردم از تبار او را به پای خداوند خودتان که سیری ناپذیر است می ریزید. ننگ بر شما

لااکراه فی الدین: در دین هییچ اجباری نیست


خمینی


به آنهایی که از دموکراسی حرف میزنند گوش ندهید. آنها با اسلام مخالفند. می خواهند ملت را از مسیر خودش منحرف کنند. ما قلم های مسموم آنهایی را که صحبت ملی و دموکراتیک و اینها را می کنند می شکنیم.

سخنرانی مورخه 22 اسفند 1358 قم

آیه الله خمینی:

'
آیه الله خمینی:
آنهایی که می گویند اسلام نباید آدم کشی کند ، آدم های نفهمی هستند که معنی اسلام را نفهمیده اند.
پیغمبر برای همین می آید که جنگ کند و آدم بکشد.
آقایان علما چرا فقط برای مردم از آیات رحمت می گویید؟ ، قرآن آیات قتال هم دارد قرآن میگوید بکشید، بزنید، حبس کنید. آنهایی که می گویند اسلام نباید آدم کشی بکند آدمهای نفهمی هستند که معنی اسلام را نفهمیده اند. یوم الله روزی است که خداوند تبارک و تعالی برای تنبیه ملت ها یک زلزله ای را وارد میکند، یک سیلی را وارد می کند، یک طوفانی را وارد می کند، به مردم شلاق می زند که آدم بشوید. یوم الله روزی است که امیرالمومنین سلام الله علیه شمشیر می کشد و 700 نفر از خوارج را یکی بعد از دیگری گردن می زند.

سخنرانی به مناسبت سالروز تولد پیامبر اسلام، آذر 1363 *
کتاب کوثر/دفتر نشر آثار امام